خیلی دوست دارم
























عشقولانه های ادی و مری ژون

وبی در مورد عشقولانه های دوتا کفتر عاشق بنام مری ژژژژژونم وادی جوووووون


 

خواستم برایت هدیه بگیرم

گل گفت: که مرا بفرست که مظهر زیباییم

برگ گفت: که مرا بفرست که مظهر ایستادگی ام

 
بید گفت: که مرا بفرست که مظهر ادبم که همیشه سر به زیر دارم

به فکر فرو رفتم و

سرم را به زیر انداختم به ناگاه قلبم را دیدم

که بهترین چیز در زندگیم هست

به ناگه فریاد زدم

که قلبم را می فرستم چون

او

خود زیباست، مظهرایستادگیست
 
سربه زیرو با نجابتست
 
بله مریم جان
 
خیلی دوست دارم




نظرات شما عزیزان:

احسان
ساعت17:26---6 مهر 1391
سلااااااااااام داداش من وبلاگ ساختم حتما بیا بهم سر بزن و تبادل لینک داشته باااشیم خوشحال میشم

مری جوووون
ساعت21:34---5 مهر 1391
قربونت بله عشقت خیییییییییییییلی دوست دارم عزیزمهووووووووووو

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:,ساعت 21:20 توسط ادی و مری ژون| |

Design By : Mihantheme